Verzenden kan op elk gewenst adres in Nederland, België en Duitsland.
Wij versturen met:
Wat zijn de levertijden?
Een bezorging binnen Nederland wordt normaliter geleverd in 1 à 3 werkdagen. Voor België en Duitsland geldt een levertijd van ongeveer 2 à 5 werkdagen, tenzij anders vermeld. Hiervoor werken wij hoofdzakelijk met de pakketdienst van TNT, DPD en DHL. Ook wordt GLS af en toe door ons ingezet.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling en zijn afhankelijk van het gewicht. Als u in de winkelwagen op “Afrekenen” klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs van de verzendkosten voor uw bestelling. De verzendkosten binnen Nederland bedraagt 5,95 euro tot een gewicht van 30 kilogram en tussen de 30 en 50 kilogram bedraagt deze 12,95 euro. Voor België en Duitsland bedragen de verzendkosten 9,95 euro tot 2 kilogram. Van 2 tot 30 kilogram bedraagt deze 14,95 euro en tussen de 30 en 50 kilogram wordt een extra bedrag in rekening gebracht van 19.00 euro.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. De pakketdienst probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor komen afhalen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.
Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 1 à 3 werkdagen te zijn geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Levert de webwinkel ook aan andere Europese landen?
Een levering aan een ander land dan Nederland, België of Duitsland is enkel op aanvraag.
Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. U kunt hiervoor de achterkant van de pakbon gebruiken. De klantenservice neemt contact met u op over de vervolgprocedure.